Hämeenlinnan Vihreiden toimintaa voi tukea monella tasolla

1. Äänestämällä Vihreitä ehdokkaita olet mukana tukemassa kestävää ja oikeudenmukaista politiikkaa

2.Liittymällä Hämeenlinnan Vihreisiin tuet yhdistyksen toimintaa ja saat postissa mainion Vihreä Lanka-lehden. Kannatusjäsenet ovat toimintamme perusta!

3. Aktivoitumalla Vihreissä olet mukana toteuttamassa käytännössä Vihreää toimintaa rennossa ilmapiirissä, oman elämäntilanteesi ja ehtimisesi mukaan. Tutustut myös muihin vihreisiin!

4. Asettumalla ehdokkaaksi vaaleissa tuet muita Vihreitä ehdokkaita ja sinulla on mahdollisuus nousta käyttämään parlamentaarista valtaa sen kaikilla tasoilla.

Tapahtumat

Toimintaamme tutustumiseen ei ole kynnystä, sillä kaikki tilaisuutemme ovat avoimia.

Hallituksen kokous on samalla yhdistyksen kuukausitapaaminen, johon ovat tervetulleita kaikki vihreät, vihertävät ja vihertämistä harkitsevat. Ennakkoilmoittautumista tai muita muodollisuuksia ei ole, riittää kun astuu ovesta sisään. Tiedot tapaamispaikasta ja -ajasta löytyvät aina sivupalkin kohdasta ”Tulevia tapahtumia”. Lisäksi tiedotamme ahkerasti Facebookissa ja sähköpostilla.

Ollaan yhteyksissä!

Meihin voi tutustua helposti osallistumalla Vihreisiin tapahtumiin tai olemalla yhteydessä Facebookissa, sähköpostilla osoitteessa hameenlinna[at]vihreat.fi tai palautelomakkeella.

Huom! Kannattaa myös liittyä sähköpostilistoillemme

1. Tietoa Hämeenlinnan Vihreiden tapahtumista ja toiminnasta saat yleiseltä listalta hmlvi[at]vihreat.fi

2. Aktiivisemmasta osallistumisesta kiinnostuneet voivat liittymä myös aktiivilistalle hmlvi-aktiivit[at]vihreat.fi

3. Lisäksi maakunnallista asioista kiinnostuneiden kannattaa seurata Hämeen Vihreiden listaa hamevi[at]vihreat.fi